Twoim celem jest piękna, smukła sylwetka? Skorzystaj z darmowego programu fitness P90X. Trening trwa dziewięćdziesiąt dni, zawiera szereg ćwiczeń, a także porad żywieniowych, dzięki czemu szybko pozbędziesz się nadmiaru kilogramów. Taki trening sprawi, że szybko zaczniesz cieszyć się po prostu smukłą sylwetką, jakiej z całą pewnością pozazdroszczą Ci znajomi.

Zasady treningu

Power 90 Extreme określić można, jako 90-dniowy, domowy trening siłowy fitness. Opracowany został w latach 2002 – 2004 amerykańskiego trenera fitness. Bardzo szybko zyskał on popularność, albowiem efektem tego wysiłku jest nienaganna sylwetka w bardzo krótkim czasie.

Jedną z najważniejszych zasad, którą wyróżnia się trening jest wprowadzenie w naszych mięśniach tak zwanego zamętu. Łamiemy codzienną rutynę, trenujemy, ćwiczymy a także wprowadzamy dietę. Trening skupia się zarówno na treningu siłowym, a także krzyżowym, w skład, którego wchodzą sztuki walki, ćwiczenia z hantlami, joga, stretching a także gimnastyka zdrowotna. W czasie trwania treningu Power 90 Extreme zmienia się intensywność ćwiczeń oraz czas, w jakim je wykonujemy. Tym samym, owe modyfikacje sprawiają, ze cały czas rozwijamy swoje ciało, kształtujemy kondycję, a tym samym nasze efekty są po prostu zaskakujące.

Kilka przykładów ćwiczeń z planu treningowego Power 90 Extreme

Power 90 Extreme obejmuje 12 ćwiczeń, które to różnią się pod względem intensywności. Warto wspomnieć tutaj o kilku najważniejszych, które wykonuje się najczęściej w czasie owych dziewięćdziesięciu dni. Są to

  • Ćwiczenia na klatkę piersiową i plecy
  • Ćwiczenia plyometryczne, czyli wykonywanie podskoków
  • Ćwiczenia na barki i ramiona
  • Yoga X, dzięki której wprowadzamy równowagę ciała
  • Ćwiczenia nóg i bioder
  • Kępo polegające na wykonywaniu uderzeń oraz kopnięć
  • XStretch ogólne ćwiczenia rozciągające ciało
  • Ćwiczenia budujące grupy mięśniowe
  • Ćwiczenia na piękną klatkę piersiową, oraz ramiona
  • Ćwiczenia na plecy oraz bicepsy
  • Cardio, czyli trening, który ma wspomóc naszą wydolność tlenową

Każdego dnia ćwiczymy około 60 minut. A efekt? Można zobaczyć już po kilku tygodniach.